PernieBernie

Nu åker vi

Idag åker vi till Gamleby!
Det är supervärme och värmeböljan ska visst fortsätta så det känns bra :)

Om jag inte har berättat det så ska mamma och Leffe gifta sig på onsdag!!!
Det är underbart, är så glad för min mamma :)
Ska lägga upp lite bilder från bröllopet här sen.

Den här veckan är det visfestival i Västervik så det blir nog att vi åker in till stan och strosar lite, det är så mysigt med visfestival!
Sen hoppas jag det blir lugna dagar med grillning och sol, för vi ska ju bo i en stuga som ligger några mil ifrån gamleby, det blir mysigt :)

Igår fixade jag bröllopspresenten oxå, nu ska vi bara packa det sista och äta lite frulle, sen drar vi!

Måste bara lägga upp de här söta  bilderna på Leia från i onsdags när jag var på picknick i Hagaparken.
Tycker de är så fina så jag måste nog förstora nån av dem!

 

 


Kommentarer
Postat av: Iuliana

Hon är jätte söt!!hon ser så stor ut nu!!Ha det så kul!



Iuliana

2010-07-10 @ 11:11:36
Postat av: vajb

sötast! :-)

2010-07-15 @ 15:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0