PernieBernie

Hemma igen!

Nu är vi hemma igen!

Vi har haft det jättebra i Gamleby. Det var intressant att åka iväg helt själv med två barn, är ju inte van än.
Mamma och leffe har varit snälla och ställt upp när Lucas skulle kissa samtidigt som jag ammade och tusen andra liknande saker... de tycker nog det är lugnt och skönt där hemma igen nu :)

Har hunnit träffa Linda med familj och även min pappa och farmor.
Ingen Helen den här gången, hon valde Grekland framför oss (konstigt va?) så jag hoppas vi ses nästa gång vi kommer till Västervik istället. Och hoppas du har det bra på semestern Helen :)

Egentligen orkar jag inte skriva något här men tänkte bara säga att jag är hemma igen.
Är väldigt trött och skulle behöva en hel natts sömn känner jag.
Men det sätter lillpluttan stopp för så det får vänta...

Nu ska jag försöka sova några timmar innan hon vaknar, skriver mer en annan dag!
God natt :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Modigt och duktigt att åka iväg själv. Tusen mammaguldstjärnor i kanten för det! :-) Längtar efter fler bilder på Leia!

2010-06-10 @ 21:03:23
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0