PernieBernie

Kvällsro

Micke och jag har konstaterat att kvällen är den skönaste tiden just nu.
När båda barnen sover och vi äntligen får lite lugn och ro.
Det kan låta märkligt och hemskt, men även om jag älskar mina barn över allt annat så tar de på krafterna.
Lucas är rätt bra på att tjata just nu, typ "pappa, pappa, pappa, kolla på mig" och då menar jag heeeela tiden.
Leia är snäll för det mesta, hon skriker bara lite när hon inte fått tillräckligt med käk och ev. magknip.

Ikväll somnade Lucas och Leia i stort sett samtidigt, då märkte man verkligen skillnad.
Snacka om att man pustar ut då! :)

Nu har jag kollat lite på Sex and the city, snart kan man avsnitten utantill men ändå är det så bra, visst är det konstigt?!
Har ätit lite jordgubbar, nu är de äntligen billiga! Vi köpte polska för de kostade 10:- litern, snacka om billigt!
Annars har vi haft en lugn dag. Vi åkte till lekparken vid Huvudsta, Augustendal. 
Lucas hade jättekul där och vi hade med oss en filt som vi tog det lugnt på.

Efter lite lekstund åkte vi till Häggvik. Micke skulle köpa nåt billigt spel på Elgiganten och så passade vi på att handla på Maxi. Köpte mycket frukt och grönt, vi ska försöka att inte äta så mycket onyttigt i veckorna.
Är så trött på alla extrakilon... trots att jag "bara" har 3 kilo kvar från den här graviditeten.

På onsdag ska vi äntligen till Danderyd och kolla Leias höft, åh vad jag önskar att de ska säga att vi inte behöver ha skenan mer! Ska börja hålla tummarna redan nu.

Nu måste jag gå och lägga mig!

Kommentarer
Postat av: vajb

Åh, va mycket härliga sommarbilder du har lagt upp! Härligt det ser ut!

Håller tummarna för Leia!!

KRAM

2010-06-29 @ 08:35:59
Postat av: Helen

Jag hjälper också till med att hålla tummarna!!!

2010-06-29 @ 09:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0