PernieBernie

Rosa drömmar

Jag kollar ständigt efter vita och rosa saker till hemmet.
Är helt kär i de färgerna!

På sistone har jag hittat lite fina grejer :)
När vi åkte hem från Öregrund stannade vi i Norrskedika där Himla har en sommarbutik.
Jag blev som ett litet barn på julafton där inne... de hade så mycket fint, jag älskar ALLT som Himla gör och skulle lätt kunnat ta med mig allt i butiken hem, och allt var jättemycket billigare än vanligt.
Men jag nöjde mig med två badrumsmattor i rosa (som var 100:- billigare, styck, än i vanliga butiker) och några kökshanddukar.

Bilden blev inte så bra, men ni kan ju tänka er...

 

På Indiska hittade jag tekoppar som är som en dröm!

 

 

 

Igår när jag varit ute på promenad gick jag förbi blomaffären här i Frösunda.

De har alltid så himla mycket fint och när jag stannade och kollade lite såg jag att de hade rea!

Köpte mig två rosa fina Mårbacka-pelargoner som nu pryder köksfönstret :)

 

 

 

Till sist måste jag visa mitt nya halsband.

Sen jag fick det av Linda har jag haft det på mig varje dag, jag älskar det!

Gillar ni det så kan ni beställa ert egna av henne :)

 

Namnsmycka med Leia och Lucas, nu har jag alltid barnen med mig :)


Kommentarer
Postat av: Wikeling

ÅHH vilket fint halsband. Har själv letat efter liknande men inte hittat något som fallit mig i smaken. Ska in och kolla Lindas webb direkt. Tack för tipset! :)



Och GRATTIS förstås till att ni nu har en Leia utan skena!! Nu kan ni mysa och gosa fullt ut! Härligt!



Kram

2010-07-01 @ 10:51:14
Postat av: Linda Englund

Kul att du använder halsbandet!! Och tack för dom fina orden!!

Kram

2010-07-01 @ 20:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0