PernieBernie

....jag sov jättegott

Är väldigt glad för att jag gick och lade mig tidigt igår för Lucas vaknade innan sju i morse.
Då var jag faktiskt inte så där död som jag brukar vara vid den tiden utan kunde vara en ganska glad mamma som sa god morgon :)

Blev ännu gladare när jag kollade min mobil och såg att jag fått ett meddelande.

GRATTIS till Maria och Nicklas som igår äntligen fick sin lilla dotter!!!!!!!!!!

Blev så glad och rörd och ännu mer sugen på att få min bebis :D
Hon ska heta Bianca och hon var helt perfekt och såååå söt på bilden de skickade med.
Åh vad underbart för dem! Hon kom 12 dagar innan det beräknade datumet, Maria jobbade fortfarande!
Ser fram emot att få höra allt när de kommer hem :)


Nu väntar jag på att Vajb ska komma, vi ska försöka hinna med så många DH-avsnitt som vi kan innan jag ska hämta Lucas på dagis. Hoppas på fem-sex stycken :)


Tänkte ge er något att småle/asgarva åt så här på torsdagsmorgonen innan jag slutar.
Häromdagen var jag så slut att jag somnade på soffan medans Lucas satt och spelade bolibompaspel på datorn.
Micke missade så klart inte tillfället att fota, så vi får tacka honom för en hemsk alternativt kul bild!
Jag blev ganska förskräckt när jag såg bilden, men jag bjuder på den ändå.... :D


Kommentarer
Postat av: Linda Englund

Det ser himla skönt ut =)

Sköt om dig!

Kram

2010-03-19 @ 22:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0