PernieBernie

Dagens shoppingfynd

Innan jag skulle till barnmorskan i Solna centrum idag sprang jag in en sväng på H&M och Lindex.
Eller sprang, jag vaggade in som en anka... orkar ingenting längre!
Jag är i alla fall nöjd med mina små shoppingfynd :)


Armband från H&M, 69:- blir fina i sommar

 




Linne från H&M, ingår i deras Garden collection. Väldigt mycket fint i den kollektionen, men oxå en del grejer som jag aldrig skulle drömma om att ta på mig... detta blev jag dock helt kär i! Och priset....149:-




Närbild på rosorna i linnet



T-shirt till Lucas från Lindex, rea 69:-
Han älskar ju Star wars och den här tyckte jag var så cool, känns lite 70-tal, eller hur?
Och så säger Lucas att jag är just Chewbacca i Star wars.... :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilka jättafina kläder. Och tänk, nu är det snart dags. Så himla coolt! Hur är den nya barnmorskan? Hoppas tusen gånger bättre!

2010-03-25 @ 07:32:14
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Pernie

Caroline: Kul att du gillar kläderna! Ja nu är det snart dags, kan knappt fatta det själv...hoppas jag slipper gå över tiden den här gången, vill gärna föda två veckor innan eller nåt sånt :D Synd att man inte kan bestämma själv.

Den nya barnmorskan är jättesnäll och nu är det kul att gå dit igen!

2010-03-25 @ 09:53:49
URL: http://pernillaolsson.blogg.se/
Postat av: vajb

vilket riktigt pernie-linne!!!!! :-)

2010-03-25 @ 23:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0