PernieBernie

Leia fyller 1 vecka

Har varit på Lindex och H&M idag och är helt såld på alla gulliga barnkläder!
Har köpt en massa till Leia och skulle vilja köpa mycket mer. Och mer lär det väl bli....
Dock missade jag den här söta bodyn, den hade jag köpt direkt om jag sett den i affären!

Lindex Shop Online - Body
Eller den här, båda är ju hur söta som helst!

Lindex Shop Online - Body

(Bilder från Lindex shop online)


Idag fyller Leia en vecka!!
Var på BVC idag för att väga och mäta och vår sjuksköterska Sara blev inte direkt orolig.
På bara en vecka har Leia gått upp från 4060 g till 4410 g!! Kurvan pekar rakt uppåt :)
Så härligt, hon har redan så där söta tjocka kinder som bebisar ska ha.

Min kropp är inte alls återhämtad efter förlossningen, har mått piss hela helgen och det är så jobbigt att inte kunna sitta ordentligt och att känna sig helt mörbultad.
Idag kändes det som första dagen på bättringsvägen, så det var egentligen ganska dumt av mig att springa i en massa affärer... för nu har jag jätteont! :(

Ska ta det lite lugnt nu, men det kommer ett blogginlägg om förlossningen snart, jag lovar!

Förresten!!!! Har lagt upp lite bilder på Leia på facebook, om ni inte har sett dem eller kanske inte har facebook och vill se, så är länken här:

http://www.facebook.com/album.php?aid=221204&id=556016223&l=4582a3f7e7

Kommentarer
Postat av: Em

Oh vilka fina! Speciellt den med små prinsesstårtor på! Finns den i min storlek tro? ;-) Skulle nästan kunna köpa en massa såna söta barnkläder och spara, utifall att!

2010-05-12 @ 09:42:05
URL: http://emalltoinget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0