PernieBernie

Eländigt

Här hemma är både jag och Leia förkylda.
Leia har varit snorig sen vi var i Gamleby och det har bara blivit värre. Näsan rinner och hon hade gult i ögonen men nu är i alla fall det i ögonen borta. Det är så jobbigt att torka näsan på henne för hon blir SÅ ledsen :(
Och så är hon helt röd under näsan... stackarn! Nu är ju jag oxå ganska eländig, men jag önskar jag hade kunnat ta hennes förkylning. Tänk om det hade gått!

Idag ska jag dock packa ner Leia i vagnen och ta på oss varma kläder för att ge oss in till söder.
Vi tar pendeln och ska försöka vända på samma klipp på remsan, för vi ska bara till en affär.
Jag är på jakt efter färg att färga tårtor med och det sägs att det ska finnas på The english shop vid medborgarplatsen. Hoppas hoppas!
Jag ska göra en tårta till Fars dag på söndag, vore kul om man kunde färga den i några fina färger :)

Ha en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hur gick det med färgen? Hittade ni nat fint?

2010-11-12 @ 13:54:53
Postat av: Pernie

Sofie: ja jag hittade röd och blå färg men inte svart som egentligen var det viktigaste... så nu får jag komma på nåt annat än att göra en fantomentårta :)

2010-11-13 @ 08:04:00
URL: http://pernillaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0