PernieBernie

Hej mitt vinterland...!

Igår var Vajb här.
Vi kollade på fyra avsnitt Desperate housewives!
Och så åt vi lite lunch och fikade. Jag hade bakat mjuk pepparkaka, recept hittar ni här.
Alltid mysigt när vi har våra DH-dagar :)

Så här inne i DH var både Vajb och Leia

 

Ha ha ha, jättesöta!

 

Idag har jag och Leia varit ute i snöstormen och shoppat. Köpte glögg på systemet och så fyndade jag lite kläder.

Faktiskt så köpte jag det första plagget med Hello Kitty på till Leia. Är inte överförtjust i att H&M har ALLT med Hello Kitty på till tjejer. Även om HK är gulligt får det inte bli för mycket...

 

Men de två klänningarna jag köpte idag på Åhléns var söta, och för 25:- styck var det inte så mycket att fundera på :) Har inte tagit några bilder, men det kommer väl i vår när Leia får visa dem på istället ;)

 

Micke lagade asgod mat ikväll, indiskt som han slängde ihop på en kvart.

Är mycket imponerad av min man, som inte lagade mer än pasta och bacon i stort sett när vi träffades för sju år sen.

Men nu har någonting hänt, han lagar massor med mat och letar recept på nätet och verkar tycka det är skoj!

JAG tycker det är jätteskoj!

Kanske borde tjata på honom att starta en matblogg? Hi hi hi :D

 

Jag har flyttat isär spjälsängen från vår säng så nu sover Leia i helt egen säng.

Förut hade vi tagit bort ena sidan på hennes späng så den stod som en förlängning till min sida. Det gjorde att det var så enkelt att bara flytta över henne när jag skulle amma mitt i natten.

 

Men nu är det dags att göra lite förändringar. Leia dricker välling på kvällen och jag hoppas på att hon ska sluta med nattmålet, för det är det jobbigaste.

 

Igår var första natten och hon var gnällig och vaknade flera gånger. Bara bröstet hjälpte...

Får ser hur det går i natt, ska nog ta och gå och lägga mig nu så jag hinner sova lite innan hon vaknar.

 

Förresten, det här paketet kom till mig härom dagen!

 

 

Ska berätta mer om vad som var i det en annan dag...

God natt!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu blev jag nyfiken!! Hoppas det var skickat med DHL ;)

2010-11-26 @ 13:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0