PernieBernie

En mysig dag

Idag var Anna och Tove här.
Vi käkade lunch, fikade lite och njöt av att se våra fina tjejer ligga på golvet och titta nyfiket på varandra :)

 

Visst är de söta? :)

Anna fick en cupcake med ljus i, för att fira hennes födelsedag som var i måndags.

 

 

Jag åt två och en halv cupcakes (!), den halva var efter Lucas som bara orkade en halv.

Efter det mådde jag seriöst illa... det hade (nog?) räckt med en.

 

 

Ikväll var jag ensam med barnen, Micke har jobbat.

Fick köra lite multitasking med Leia på ena armen ätandes på bröstet,

och Lucas på andra armen samt en Mamma Mu-bok i handen...

Sen somnade de båda så, helt underbart! :)

 

Mina älsklingar!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad roligt att se Annas lilla tjej ocksa, sa fina de ät bada tva! Och stora killen ocksa saklart! :))



Cupcakesen sag smarriga ut! Ska kolla in bakbloggen nu! :)

Kram kram

2010-10-28 @ 09:37:23
Postat av: anna bergkrantz

Vilken bra bild det blev! Har du lust att maila mig fler bilder. [email protected]

Kraaaam!

2010-10-29 @ 13:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0