PernieBernie

Sista för dagen

Det har varit en lång dag och nu känner jag hur trött jag är.
Så trött att jag inte orkar gå och lägga mig utan bara sitter här i fåtöljen som en degklump :)
Men efter att jag skrivit det här blir det sängen direkt!

Idag har vi varit i Huddinge och satt på vinterdäcken på bilen. Eller, Micke satte på däcken, jag satt inne i Mickes pappas hus och gav Leia mat och pratade med Gunvor :)
På vägen hem hämtade vi upp Vajb i Årsta. Vi åkte även förbi en indisk restaurang och köpte med oss lite lunch hem. Det är ju så gott med Chicken butter masala :)

Sen hann vi bara dricka lite kaffe och jag hann trycka i mig en av cupcakesen från igår, sen ville Micke ha skjuts till stan för att hämta en grej. Och det blev en konstig historia... gps:en verkade helt lost och tyckte vi skulle svänga in på vägar som var enkelriktade flera gånger. Lustig sak den där gps:en.
Till slut kom vi fram men då var Vajb tvungen att åka hem.
Så vi släppte av henne och sen satt vi i bilköer på vägen hem... jag HATAR bilköer och traffiken i Stockholm!!!!!
Mitt goda humör försvann med bilisternas trafikvett. Hrmpf!

Som tur var så lagade Micke god mat och efter att barnen somnat gjorde jag god fruktdrink (recept hittar ni här) åt oss, så nu känns det bättre. :)

Imorgon ska vi packa och dra söderut, men vi lämnar mannen i huset hemma!
See you later alligator :)

Kommentarer
Postat av: wikeling

Ska ni möjligtvis neråt de småländska skogarna? Hör gärna av dig om du har tid och lust att ses. Vi är hemma hela veckan och har inga direkta planer!



KRAM

2010-10-30 @ 10:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0