PernieBernie

Sorgligt

Det gick smärtfritt att hämta Lucas på dagis. En del av pedagogerna var lite sorgsna och vi kramades, men Lucas ville INTE krama någon.
Vet inte om han förstod riktigt, och vi försökte ändå att inte göra så stor grej av allt.
Vi sa hej då och trevlig helg som vanligt, och att vi ska hälsa på någon gång.
Jag tyckte det var jättesorgligt men jag försökte att inte visa för mycket för Lucas skull...

På måndag blir det ett nytt äventyr för Lucas, nu tar vi ledigt i tre dagar :)

Vi har haft torsdagsmys här hemma, imorgon är Micke borta hela dagen och kvällen.
Vi käkade fläskfilé och så lite chips på det, Lucas var nöjd :)

Nu ska jag sova, imorgon ska jag och barnen åka på Underbara barn-mässan i Älvsjö.
Vi åker med några frösundamammor och så ska Maria och Bianca med oxå, ska bli mysigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0