PernieBernie

Trötter

Vet inte varför men jag är jättejättejättejätteJÄTTEtrött!
Kanske beror det på förkylningen som spökar i min näsa.
Kanske beror det på att jag sovit med båda barnen PÅ mig i stort sett.
Eller kanske är det järnbrist.
Eller alla tre sakerna.
Hur som helst så är jag ju trött.

Det gjorde att jag inte hade så mycket tålamod som jag hade velat ikväll när jag var ensam hemma med barnen.
Leia var gnällig efter kvällsmålet (magknip) och Lucas sa att han inte tycker om mig, bara pappa.
Där satt jag i fåtöljen och ville bara gråta.
Men det gick ju inte... till slut så somnade i alla fall Leia och direkt efter även Lucas.
Grymt skönt!

Det tar ungefär fem minuter från att barnen somnat innan jag börjar få tankar som "vilka underbara barn jag har" och "oj vad jag älskar mina barn" i huvudet.
De där fem minuterna innan det tänker jag bara på hur skönt det är att de sover :)

Micke och jag har varit på extrapris-jakt idag! Vi hann dock bara till citygross och maxi, men vi fick med oss det mesta hem som vi hade skrivit på vår lista!
Det är perfekt om man har tid att göra så, kolla respektive affärs blad för veckan och skriva ner det man vill ha.
För det känns som att vissa grejer är jättebilliga på citygross medans det mesta andra inte är det, och likadant på maxi. En kombination är bra :)

Tisdagar är det bara skit på tv! Förutom DH men det kan jag inte kolla på eftersom Vajb och jag inte har sett ikapp de som går på femman... det måste vi göra snart Vajb!!!! :D

Nu tänkte jag hälla upp ett varmt skumbad och tända en massa ljus i badrummet, sen är det dags att sova.

Tänkte lägga in bilder från senaste veckan men jag orkar inte det idag heller...
Kan bjuda på några söta på barnen :)

Lucas visar Leia hur apan funkar. Den rullar över golvet och spelar musik samtidigt som den gör apläten, Leia blev jätterädd först...

 

Leia är nyvaken, och världens mysigaste :)

 

Leia försöker käka upp sin leksak

 

Leia beundrar sig själv i spegeln, hon har precis upptäckt att det är skoj



Kommentarer
Postat av: Marina

Jag förstår precis vad du menar =) I slutändan har man världens finaste barn, så är det ju bara!

2010-10-06 @ 14:10:47
URL: http://marinajelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0