PernieBernie

Sista dagen

Vilket trist väder! Det är grått och det regnar.
Perfekt för att bara sitta inne och ta det lugnt :)

Jag såg på väderprognosen igår att det skulle regna idag på dagen, så jag passade på att ta en promenad efter att vi lämnat av Lucas på dagis. Gick värsta omvägen genom Hagaparken, så istället för de 10-15 minuter som det brukar ta att gå hem från dagis var jag hemma efter ca 45 minuter. Känns bra!

När jag kom hem åt jag stor frukost så nu är jag så mätt så jag förmodligen inte kommer bli hungrig på lunch...ops!
Egentligen skulle vi träffat Anna och Tove idag men det blev inställt, så jag passar på att lata mig.
Blir inte så ofta så när det väl händer är det ganska skönt.

Idag är sista dagen för Lucas på sitt dagis. Jag bakade en massa igår så idag lämnade jag några påsar med dumlemuffins och kladdkakemuffins på dagiset. De är bara till personalen, barnen får inte äta sött där.
Därför hade vi med oss melon och vindruvor till dem.

Ikväll blir det lite mys här hemma, vi tar det ikväll istället för imorgon jobbar Micke.

Nu när jag har lite tid över och Leia sover som en stock ska jag lägga ut lite bilder!


Mammaträff hemma hos mig




Höstmarknad på Skansen











Nu vaknade Leia och vi måste åka och hämta Lucas..... vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilka fina bilder! Jag vill ocksa pa mamamträff hos dig! Verkar ju hur mysigt som helst och god mat sag det ut att vara ;)

2010-10-08 @ 08:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0