PernieBernie

Fredag är mys

Idag har jag och Leia varit hemma hos Anna och Tove.
De bor på landet i toppen av en väldigt lång och jobbig backe. Kom inte upp med vår bil så Anna kom ner och hämtade Leia och mig, ha ha helt sjukt!

Det var mysigt att se våra tjejer ihop, de kollade in varandra och verkade tycka det var lite roligt att se en annan bebis :) Det är bara fyra dagar mellan dem, häftigt ju!

 

 

Anna bjöd på god lunch och gott kaffe, sen hann vi inte så mycket mer innan jag var tvungen att åka och hämta Lucas på dagis. Dagarna går så fort!

 

Fredagskväll betyder fredagsmys, ikväll har vi lyxat till det med hemmagjord pizza och lite chips.

Provade de nya smakerna från OLW, pizzasmak och wilda western-smak :)

 

Nu slökollar vi lite på Fun with Dick and Jane, men jag sitter bara och gäspar så jag funderar på att gå och lägga mig.

Vi har inte bestämt vad vi ska göra imorgon riktigt, ev ska vi åka och köpa lister att gömma sladdar bakom.

Det lär ge sig... god natt!


Kommentarer
Postat av: anna åkesson

Hahaha! Vad söta dom är! Vi måste ses snart igen, men kommer till dig då, så slipper du oroa du dig för backen. Men Lasse ska ju lägga asfalt nästa helg, då blir det bättre.

2010-09-11 @ 10:09:05
Postat av: vajb

vilka sötnosar!! :-)

2010-09-15 @ 14:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0