PernieBernie

Kom ihåg mig

Min dag har varit i stort sett som alla andra.
Lämna på dagis, storhandla, äta lunch osv osv...

Det är kvällen som varit intressant!
Micke jobbar, så efter att barnen somnat satte jag på en film.
Jag provar det där lovefilm.se just nu, som buzzador, så just nu har vi två filmer hemma.
Jag vet att Micke inte är särskilt intresserad av att se den ena, så jag passade på!

"Remember me" heter filmen. Har precis sett klart den och känner mig just nu väldigt påverkad av den.
Jag tycker den var jättebra! En ganska långsam film, men väldigt vacker historia.
Precis en sån film som jag trivs bäst när jag får se helt själv :)


 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt med egenkvällar ibland o jag kan bara hålla med dig, Remember me är en fin film :) Kram

2010-10-03 @ 21:29:21
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0