PernieBernie

Nya skor

Idag har jag varit i stan!
Fick med mig Emma, vi tog bussen till Odenplan och gick därifrån in till city.
Jag var på jakt efter skor och jag hittade det!
Känner mig så nöjd :) Dels för att jag vågade köpa ett par med klack, och för att jag hittade både snyggskor och vardagsskor :D
Det här är snyggskorna med klack
(klicka på bilderna för att komma direkt till skopunkten.se)


Boots från Skopunkten.com

 

Och det här är vardagsskorna

 


Textilsko från Skopunkten.com

 

Tillsammans gick de på 400:- vilket ju är rena fyndet om ni frågar mig :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilka fina snyggskor! Min mamma köpte ett par från skopunkten här om dagen. Klacken gick av direkt, hoppas dina klackar är bättre :-)

2010-09-21 @ 22:32:39
URL: http://storasochlillai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0