PernieBernie

Oj oj o'hoj oj oj!

Min mamma snackade nåt om att det hade kommit något nytt strössel.
Idag när vi handlade såg jag alla nyheter från O'hoj.
Både Micke och jag älskar nyheter och testar det mesta inom de områden vi gillar, så självklart var vi tvungna att prova. :D

Vi köpte Flakes saltlakrits och Hard topping mjölkchoklad.



Hard topping var som den där chokladtoppingen som man kan få på mjukglass, den där som stelnar och blir så himla god men som är jobbig för att den smälter så snabbt i solen.

JÄTTEGOD!
Det är chokladsås som smälter på glassen efter ca 20 sekunder.
När jag åt det ikväll höll jag faktiskt på att dö! Det var SÅ GOTT!

:)



Flakes smakade som en traditionell lakritspuck. Gillar man det så kommer man älska flakesen.
Jag tyckte de var supergoda!

Det finns fler nyheter att prova.... :)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Gottegris ;-)

2010-09-14 @ 23:42:51
URL: http://storasochlillai.blogg.se/
Postat av: vajb

:-))))

2010-09-15 @ 14:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0