PernieBernie

Tisdag

Jag har inte blivit sjuk än. Mår lite bättre faktiskt. Nu måste det bara gå åt rätt håll!

Idag har jag lämnat och hämtat på dagis, tvättat fyra maskiner tvätt, storhandlat, vikt tvätt, lagat mat, bakat.
Nu är jag helt slut!
Såg att det ska regna imorgon, usch och fy!
Det blir inget riktigt promenerande när det regnar, och jag hade sett fram emot en längre promenix imorrn.
Men men, det finns alltid något att göra här hemma...

Imorgon ska jag lägga upp bilder och recept på det jag bakade idag, så håll utkik ;)

Nu kollar vi utfrågningen av alliansen på fyran, men sen ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Usch, jag är ocksa sadär halvkrasslig, det bryter liksom inte ut. Men tur är väl säkert det, finns ingen tid att vara sjuk! Ser framemot bilderna pa recepten!! :))

2010-09-15 @ 11:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0