PernieBernie

Söndag

Usch, det känns som jag håller på att bli sjuk.
Igår var jag så himla trött, hade kunnat gå och lägga mig redan vid nio.
Men vi satte på "Iron man 2" och den var bra, jag orkade ändå inte se klart den.
Hade lite ont i halsen oxå och jag vill så klart inte bli sjuk så jag gick och lade mig.
Idag känner jag mig fortfarande så där hängig och tråkig och har ingen ork alls i kroppen.

Micke har dragit till kompisar för att spela brädspel så jag är ensam med barnen oxå, kunde ju funnits roligare dagar för det men nu känner jag att vi måste hitta på nåt.
Det blir inte bättre av att sitta här och glo och vara lat :)

Pratade med Angelica och vi bestämde oss för att ses. Jag packar in mig själv och barnen i bilen och drar till Lidingö helt enkelt, det blir nog mysigt!

Igår skulle vi bara åka förbi en sväng på loppisen vid danderyds sjukhus. Har varit där en gång förut och då var det jättelite folk. Därför fick vi en chock igår när det var helt FULLT med folk!
Tog en evighet att gå igenom allt och självklart hade vi inte så mycket kontanter med oss, eftersom vi inte trott det skulle finnas så mycket...
Köpte några turtles-gubbar till Lucas (han är helt galen i turtles just nu, ni vet Teenage mutant ninja turtles?), en rolig bok, tre Nemo-puzzel och en mjukis-Yoda.
Jag försöker hålla mig från att köpa en massa som man inte behöver, dock letar jag fortfarande för fullt efter en mortel. De är svårare att hitta än jag trodde, och dessutom är de dyra!

Nä nu måste jag göra oss i ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0