PernieBernie

Sockervadd är gott

Vi har haft en jättemysig helg!
Mamma och Leffe kom i fredags kväll och åkte hem i söndags morse, och vi har mest umgåtts och ätit hela helgen :)

 



Igår röstade vi så klart. Jag orkar inte ens nämna något mer om valet, det har varit för mycket nu....

Sen var vi på loppis i Täby med Mia.
Hittade en massa!
Har tagit bilder så ni ska få se, visst är jag snäll? ;)


Pussel till Lucas och sockervaddsmaskin. 20:- resp 30:-
Och det blev suuuupergod sockervadd, precis som på tivoli!


Mussetavlor, tyvärr fattas den fjärde men de är fina. 3 st för 100:-
Catwoman-sparbössa för 10:-

Lucas med sin sockervadd :)



Nu är det ny vecka med en massa nytt regn vad jag har förstått... det behöver inte vara sol, bara det inte regnar!
Inte så mysigt att promenera i regn :(
Usch.

Nä nu orkar jag inte skriva mer, det är helt tomt i huvudet. Är supertrött och orsaken stavas L.E.I.A.
God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0