PernieBernie

Vilken tycker ni?

Nu har jag äntligen kommit igång med promenaderna.
Igår gick jag en och en halv timme och idag drygt en timme.
Det är perfekt att ha promenadkompisar som bor så nära mig, idag gick jag med Won-Ji och lilla Ludwig som är en vecka äldre än Leia :)
Försöker gå ner mina gravidkilon, vilket är en ständig kamp för lilla mig som går upp i vikt bara av att titta på en bulle... Men nu har jag ett kilo kvar av de kilon jag gick upp med Leia, sen ger jag mig in på nästa mål.
Det är kilona som är kvar från förra graviditeten, och det är hemska 15 kilo. Usch!
Vi får väl se hur det går, jag gillar ju att baka och att fika så mycket ;)

Har funderat på vad man ska sätta på Leia för kläder när det blir kallare, och idag insåg jag att vi nog måste köpa en åkpåse till vagnen.
I ett mail från Babyland såg jag att de rear ut sina fina Brio-åkpåsar, de är nedsatta 400:-
Så det kanske blir en sån.
Tycker de är ursnygga och har lite svårt för att bestämma mig vilken färg jag vill ha.
Micke tycker guld, själv är jag inne på guld eller rosa. Vad tycker ni?

(Inte världens bästa bilder, de är lånade från babyland.se)

Vi har svart vagn för er som inte vet, och en skötväska i samma färg som den rosa åkpåsen.

Nu ska jag kolla klart på Human target på kanal 5, sen blir det sängen!


Kommentarer
Postat av: Won-Ji

Jag såg oxå det, passande efter det vi pratat om :) Jag gillar den silvriga men kanske för att jag tänkte att den skulle se fin ut till vår gråa vagn...

2010-09-03 @ 10:42:19
Postat av: Em

Jag brukar resonera som så att om nånting jag vill ha finns i rosa så vore det ju dumt att köpa i någon annan färg :-p

2010-09-04 @ 09:56:45
URL: http://emalltoinget.blogspot.com
Postat av: Jennie

Jag tycker också rosa :)

2010-09-04 @ 16:44:30
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: Caroline

Roooosaaaaa. :-)

2010-09-04 @ 18:46:21
URL: http://blogg.aftonbladet.se/carolineengvall
Postat av: Sofie

ROSA sa klart... vad är det för en fraga? ;) hehe

2010-09-06 @ 10:31:52
Postat av: Sofie

Tycker du är himla duktig som kämpar pa med gravidkilona! Jag är ju ocksa en riktig fikatyp och vill fika minst en gang om dagen, hehehe. Älskar ju ocksa att baka! :) Jag gar inte upp alltför lätt i vikt men formen och figuren ändras om man säger sa :) Vardagsmotion är bra för fikat :)) Kämpa pa, finns inget vi inte klarar av!

2010-09-06 @ 10:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0