PernieBernie

Snart är det jul!


Nu har vi jullov här hemma!
Jag och barnen i alla fall, Micke jobbar som vanligt.
Jag är ledig fram till 3 januari, ska bli sååå skönt :)

Om sex dagar är det julafton. Vi ska fira hemma som vanligt, mamma och Leffe och Mickes mamma kommer hit. Ska bli jättemysigt!
Jag är nästan färdig med alla julklappsköp, har bara några smågrejer kvar.
Mest klappar får som vanligt barnen, det blir för mycket egentligen...

Ikväll är jag ensam med barnen, Micke är i Finland med jobbet.
Vi saknar honom jättemycket! Men han kommer hem imorgon kväll så det går förhoppningsvis fort tills dess.
Jag lät barnen somna i vår säng ikväll, de tyckte det var jättemysigt!
Ser fram emot att krypa ner bredvid dem :)

Imorgon ska jag försöka hinna med att baka massor, vi får se hur bra det går ensam med barnen.. :)

Kram till er som fortfarande läser här!


Kommentarer
Postat av: Linda Viberg

Jag läser fortfarande....=O)

Ja, det är lätt att det blir för mycket klappar till barnen... Det är samma här!

Hoppas allt är bra med er alla. Här är det bra förutom en jäkla envis förkylning som inte vill ge med sig.

God Jul & Gott Nytt År!!!

KRAM

2011-12-21 @ 09:00:32
Postat av: wikeling

God fórtsättning till hela familjen! Hoppas ni hade en mysig jul med mamma och Leffe. KRAM Mia

2011-12-28 @ 07:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0