PernieBernie

Hemmagjorda semlor

Barnen sover och Micke är hos kompisar.
Det betyder att jag är ensam framför tv:n, och det är faktiskt ganska skönt!
I alla fall en kväll och när det inte händer så ofta. :)

Idag har Vajb varit här! Vi åt sushi, våfflor och kollade på DH. En mysig Vajb-dag helt enkelt :)

Innan hon kom var jag en snabbis i stan för att prova min uniform på jobbet.
Det var ett helt år sedan jag jobbade och jag hade ju ingen aning om ifall jag fortfarande kan ha mina kläder.
Men det verkar som om jag inte har förändrats ett dugg i kroppen sedan jag blev gravid för kläderna satt typ exakt som de gjorde innan jag blev gravid. Det var ju bra ändå!

Imorgon ska jag alltså jobba. Eftersom jag är ganska trött just nu och klockan bara är kvart över tio kan man ju inte låta bli att undra hur jag ska hålla mig vaken imorgon natt ända till halv sex på morgonen.
Måste försöka sova imorgon när Leia sover helt enkelt.

Höll på att glömma, igår bjöd jag på semlor här hemma!
Det var mammagruppen som var här och jag gjorde egna semlor för första gången. De blev jättegoda faktiskt!
Kolla in Bli min jäst om du vill veta mer.

Det är så himla kul att se alla barn på golvet, krypandes och dragandes i samma leksaker. Det är sånt liv och rörelse, de är helt underbara våra små! Älskar verkligen de här träffarna vi har :)
Och det har hänt så mycket med allas utveckling, snart kan de gå!

Leia poserar

 

Maria och Bianca

 

Semlor!

 

Söta barn överallt :)

 

Nu är jag jättetrött.... God natt!



Kommentarer
Postat av: Helen

Vilka härliga bilder :)

Lycka till på jobbet!

Kram <3

2011-02-18 @ 12:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0