PernieBernie

Bilen prövar oss om och om igen

Även om Micke och jag firade 2-årig bröllopsdag igår känner jag mig helt knäckt efter den här helgen...
Vi fick tillbaka bilen från mekanikern, blev 3000:- fattigare och när vi ombesiktade den gick den ändå inte igenom......
Nu måste vi göra om hela karusellen med nytt besök hos mekanikern.
Undrar hur mycket fattigare man ska bli efter det.
Och ikväll dog batteriet igen, precis utanför vårt hus där man absolut inte får stå.

Jag fick panik men fick till slut tag på en tjej i min mammagrupp, hennes man kom och hjälpte mig få igång bilen.
Det tar visst aldrig slut med den här bilen?

Så blev även den här kvällen förstörd; jag missade middagen, blev superstressad av allt, förfrös mina händer och tår och missade dessutom halva Solsidan.
Det är synd om mig just nu tycker jag :(

Skönt att det är måndag imorgon :) Nu kan det bara bli bättre, eller hur!??!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jäkla bil alltsa! San otur ni har, det är sa trist att betala för sant dessutom... En ny bil (eller ganska ny, köpt fran bilfirman) är ju dyrt men a andra sidan kan man ju lita dessto bättre pa den plus att man har bättre garanti och färrre oförutsedda kostnader.



Haller tummarna för att ni nu far en stralande vecka, som du sa: kan bara bli bättre!



Kram kram

2011-01-24 @ 13:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0