PernieBernie

I Gamleby

Just nu är jag och barnen hos mamma i Gamleby och vi hade en massa roligt planerat.
Vi skulle åka till Västervik och träffa Linda och förhoppningsvis fler roliga, men Lucas blev sjuk samma natt som vi kom hit... och när han blev bättre, efter två dagar i isolering här i lägenheten, blev så klart Leia sjuk..
Hon hade dock bara lite feber i morse, så vi tog en kort promenad på förmiddagen för att komma ut och få lite luft.
Nu rinner näsan på båda barnen och jag är helt slut!
I lördags gjorde jag sushi som vi åt till melodifestivalen, det är så gott! Och förvånansvärt enkelt. Tycker det är synd att inte Micke gillar det, för det känns onödigt att göra det hemma bara till sig själv.
Men mamma och leffe älskar sushi så vi vräkte i oss!






Under tiden som vi åt och kollade på melodifestivalen sprakade en brasa i kakelugnen bredvid mig!
Så himla mysigt :)





På onsdag ska vi åka hem till Micke igen som vi saknar jättemycket, men förhoppningsvis mår Leia lite bättre snart så vi kan åka till Västervik innan vi åker hem.
Måste ju få äta lite på Corner! :)

För övrigt är jag väldigt sur på Norge i allmänhet och Petter Northug i synnerhet idag. ;) 
Han krossade allt motstånd i femmilen och svenskarna tog inte ens medalj. :(
Fast jag är ändå sjukt imponerad av norrmännens VM, fy farao vad bra de varit!
Grattis Norge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0