PernieBernie

Världens finaste 5-åring!


Igår fyllde Lucas 5 år!
Tänk vad fort de här fem åren har gått. Det känns som igår när vi var på BB och fick världens finaste kille.
Vi hade bara familjefika igår, Annika kom över och Lucas fick paket av oss.
Jag gjorde en Pavlova med glass och så sjöng vi :)

På lördag blir det barnkalas, så nu håller jag på att göra tårta till det. Det blir en Lego Ninjagotårta, Lucas har varit MYCKET bestämd med hur han vill ha det så det är bara att lyda antar jag :)

Här kommer lite bilder från igår!

 

Leia hjälpte till att öppna :)

 

Lucas fick tv-spelet han önskade sig

 

 

Pavlova med glass, receptet hittar ni här

 

 

Världens finaste 5-åring ♥

 

"Här är min tårta"

 

Här är en bild på Leia när vi åt kladdkakan jag bakat vid påsk

 

 

Nu måste jag göra tårta!

 


Kommentarer
Postat av: Fia

Ett jätte grattis från alla oss =)

2012-04-12 @ 14:10:03
URL: http://www.sofsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0