PernieBernie

Läget på sjukfronten


Kände mig piggare igår men när jag vaknade i morse kände jag att jag inte var så frisk som jag velat.
Tänkte att jag skulle lämna på dagis och sen känna efter och så fort jag kom hem insåg jag att det inte kommer gå att jobba idag heller... :(
Har fortfarande ont i halsen och feber, men den är inte så hög så jag hoppas på att vila idag gör att jag kan jobba imorgon.

Var tvungen att ställa in en tårta jag skulle gjort till på lördag, orkar verkligen inte ställa mig och baka tårtbottnar idag. Jättetråkigt för jag tänker på att de sett fram emot tårtan och planerat för den, den här tårtan var dessutom en överraskningstårta. Det var en kille som ville överraska sin fru med en lyxig tårta, vem det är säger jag inte :)


Det är jättevarmt och skönt ute, typ 15 grader och sol, känns riktigt trist att behöva stanna inne.
Igår när jag hämtade barnen på dagis ville ingen av dem gå hem.
De hade så mysigt där på dagisgården och Leia lekte med spaden i sandlådan vilket hon älskar!
Så jag antar att jag inte behöver ha så bråttom att hämta hem dem idag, orkar inte vara ute och leka med dem själv så då får de leka av sig på gården på dagis så hämtar jag dem vid 16 istället.

Idag hade jag velat gå på Lindex och kolla på den nya kollektionen som släpps idag.
Det är ett samarbete med Gwyneth Paltrow och kläderna ser så himla snygga ut!
Skulle vilja ha hela kollektionen men det går ju inte riktigt, men något av plaggen kanske :)




Just nu kan man vinna en påsktårta på bakbloggen, om du inte tävlat tycker jag du ska ta chansen att göra det.
Det vore väl härligt att få en tårta levererad till dörren, antingen till någon du tycker förtjänar den eller till dig själv?!

 

Tävla här.

 

Det tar emot men nu måste jag sova, vill verkligen bli FRISK!!

 

Kram!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0