PernieBernie

Ni kommer inte tro mig....

...men det här är en av de sjukaste kvällarna i mitt liv. Jag är ganska onykter just nu. Kom precis hem från en utekväll med mammagruppen. Men jag måste ju berätta om turnerigen först.

Det blev bara 18 pers som var med. Bara ett pris; vinnaren fick ett paket värt 8400 dollar, ca 6000 euro, för att åka till Prag.
Jag tänkte ju att det inte är så stor chans att vinna direkt, men jag skulle ju kämpa i alla fall.
Efter att ha spelat i två timmar och slutligen blev heads-up med en snubbe kändes det helt overkligt att jag var så nära att vinna. Och till slut....


JAG VANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!

Sista potten hade jag 10-7 offsuite och floppen kom 10-5-3 eller nåt, två hjärter i alla fall. Jag bettade ut och snubben ställde all-in. Jag hade mer marker och synade. Han hade bara två hjärter, dvs färgdrag. Micke och jag bara skrek:
"inga hjärter, inga hjärter, INGA HJÄRTER"

Och det kom inga hjätrerer. Helt sjukt. Jag vann.

Gick direkt och firade med mammagruppen. De blev jätteglada när jag kom dit och berättade att jag vunnit, fick direkt ett glas rött i handen :)

Kan fortfarande inte fatta att jag vunnit och att det är meningen att jag ska åka till Prag om drygt en vecka. Sjukt faktiskt.

Nu snurrar det i huvudet. FÖrlåt för eventurella stavfel. Måste gå coh lägga. mig. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Lyckan

Grattis älskling!

2007-12-01 @ 01:39:51
URL: http://mikaellyck.blogg.se
Postat av: Caroline

WOWOWOWOWOWOWOWOW! Helt fantastiskt ju! GRATTIS! Berätta mer - ska ni åka till Prag hela familjen?

2007-12-01 @ 04:30:41
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Anonym

Grattis!!!! Hoppas nu hittar nån som kan hänga på och hjälpa er m lillkillen! HURRA HURRA HURRA

2007-12-01 @ 16:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0