PernieBernie

Dubbelt med Glamour i vardagen

Skrivet av Pernilla 24 maj 2007, klockan 21:39


Är så himla härligt när det är fint väder, hoppas det blir sånt väder som det varit idag hela sommaren!
Vi bestämde oss för att ha en riktig familjedag och fixade därför smörgåsar med en massa gott pålägg och saft och frukt och muffins :)
Eftersom det var vår första picnic och vi skulle ha Lucas med (så klart) så tänkte vi att det var bäst att inte gå så långt hemifrån. Därför gick vi bara ut till vår gräsmatta här utanför. Det var jättemysigt, vi bara tog det lugnt, åt och spelade lite backgammon och Lucas sov hela tiden. Hoppas det blir fler picnic-ar i sommar!

Idag var en stor dag, för idag började de visa TVÅ avsnitt av Glamour om dagen! Och eftersom jag fortfarande kollar på det varje dag, vilket jag gjort sen -87 eller -88 (!) så är jag så klart glad! Helt underbart :)

Här är lite foton från dagen:


vår picnic-mat


jag med smörgås och saft


Micke och vagnen med Lucas


Lucas i solhatt :)

Ha det!
/Pernie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0