PernieBernie

Fyra dagar kvar

Skrivet av Pernilla 26 mars 2007, klockan 09:24


Sitter här och tycker lite synd om mig själv. Vaknade innan 07 och var uppe för toabesök (som vanligt runt den tiden) men sen har jag inte kunnat somna om. Nu är klockan över 09 och nu sitter man här och undrar hur man ska göra för att bli riktigt riktigt trött. Somnade typ 03 inatt så det har inte blivit så många timmars sömn direkt.. men det är väl bara att vänja sig, det är väl så här det kommer vara sen när h*n i magen väljer att titta ut :)

Kan ju passa på att berätta om igår. Då var vi på våffelkalas hos Håkan och Mia :) Är det våffeldag så är det! Var hur smaskigt som helst, de hade fixat glass och grädde och sylt till, men även färska jordgubbar och hallon. MUMS! Sen blev det lite backgammon för oss tjejer och poker för killarna. Hann även med en film innan vi åkte hem. Skönt att ha bil, hade inte blivit av att vi åkt till dem annars. Tar typ en timme med t-banan eftersom de bor på andra sidan stan...

Nu ska jag kolla om jag kan bli lite sömnig till nån film på tv1000. Ingen bebis än och FYRA dagar kvar :)

/Pernie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0