PernieBernie

Grattis...

Skrivet av Pernilla 17 juli 2007, klockan 22:41

...Micke som fyller 26 år idag!
Vi startade morgonen med att sjunga för Micke, Lucas och jag. Sen fick han paket i sängen och sen åt vi lite frukost. Efter det kom Mickes mamma och då gjorde jag smörgåstårta, för första gången i mitt liv typ. Ja jag har ju hjälpt min kära mor att garnera smörgåstårtor när jag var yngre, men har helt glömt bort hur... därför var jag ganska nervös innan, men den blev helt ok så det var skönt! Här är en bild på hur den blev:



Lite senare på dagen kom en massa folk som vi bjudit. Här är några av dem:






Och här är födelsedagsbarnet med Lucas :)



Slutligen... Lucas får prova mina solbrillor ;)



Imorrn kommer mamma och leffe, det ska bli kul!
Ha´re!
Kram
/Pernie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0