PernieBernie

Huset vid sjön

Skrivet av Pernilla 1 april 2007, klockan 02:30


Ikväll konstaterade Mia och jag att vi båda satt ensamma hemma eftersom Håkan var på kryssning och Micke jobbade, så vi bestämde lite spontant att Mia skulle komma hit. Det blir alltid trevligt när man gör såna oplanerade saker, och det blev det.
Köpte lite gott småplock, som kex, ost, oliver, vitlök, ölkorv och päron o vindruvor och satte på en riktig "tjejfilm".
Huset vid sjön (the Lake house) med Sandra Bullock och Keanu Reeves.
Tyckte den verkade lite skum när jag såg trailern men tänkte att det måste ju ordna upp sig när man väl ser filmen. Men icke. Efter en halvtimme tittade vi frågande på varandra och vi såg säkert ut som fågelholkar båda två. Jag skojar inte när jag säger att vi fattade INGENTING. Det hela blev ganska komiskt till slut, så när det blev "sorge-del" i filmen kunde jag inte hålla mig utan började skratta. Det var kanske inte riktigt tanken med den scenen..
Ha ha när filmen var slut var det bara att konstatera att vi inte fattade riktigt ändå. Kul film. Om någon som läser det här har sett filmen (och fattat vad som händer) får ni jättegärna förklara för mig :)

Och för er som läser det här och undrar om det har kommit någon bebis än....
Svaret är (så klart) NEJ.
Har Pernilla ont?
Ja, nu gör det ont, hugger i underlivet och magen är stenhård.
Är det så här det känns när värkarna börjar??
Det kan jag svara på en annan dag. :)

Natti natti

/Pernie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0