PernieBernie

Måndag och det känns bra!

Har fått sova hyggligt i natt. Drömde konstigt, det var några som rökte på i en galleria och sen började en av dem slå på de andra med en pinne så det bara sprutade blod. Yiack! Förstår inte varför jag drömmer sånt, filmen igår var inte alls så läskig.
Filmen ja... Bourne ultimatum. Den var ok. En trea. Det roligaste under filmens gång måste ändå varit när jag upptäckte vad Micke hade som nack-kudde.

image56


Varje morgon går jag in på min blogg ock kollar om jag fått några kommentarer. Och jag får ju typ ALDRIG det. Om du läser det här, snälla skriv en liten kommentar och gör mig glad :) Om ingen skriver något antar jag att ingen läser heller....... :(

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag läser din blogg varje dag och tycker den är jättebra!!! :)

2007-09-10 @ 10:19:40
Postat av: Lyckan

Jag tycker oxå att den är bra och att du är söt!

2007-09-10 @ 11:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0