PernieBernie

Morgonstund har gul...nä gäsp i mund

Det vet väl alla, att om man skriver om hur något är och har varit i några veckor, så förändras det direkt.

I alla fall är det så med Lucas. Så fort jag berättar för någon om hur duktigt han sover om nätterna, ja då vaknar han flera gånger följande natt och vill inte alls sova. Och med tanke på mitt inlägg igår, kan ni ju tänka er hur det gick inatt. Han vaknade vid 04, åt, och ville sen inte alls somna om. Lyckades väl få honom att slumra in runt 05, och sen vaknade han vid 07 igen. Då hjälpte inte lite mer mat. Då låg han och babblade mellan oss i sängen och visade bestämt att han ville gå upp. Så nu sitter jag här med grus i ögonen med en superpigg kille bredvid mig.

Här är bildbeviset

 Lucas:                                             Lucas mamma:
                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0