PernieBernie

Två vagnar

Jag är så nöjd med dagen än så länge! Skulle ner i centrum och fixa några grejer och fick för mig att jag skulle prova att sätta Lucas i sittdelen på hans gamla vagn. Vi har ju bara provat liggdelen med gipset och det var för trångt, men det funkade att ha honom i sittdelen! Såååå skönt. Nu kan vi varva mellan den gamla och tvillingvagnen, och det blir så bra att ha den gamla vagnen när jag går i affärer och sånt, för med den kommer fram i trånga gångar och kan åka rulltrappor som är smala.

Satte på Lucas hans nya jacka som jag köpte på rean för ett tag sen, och en mössa som han fått av sin mormor. 
Här är precis innan vi gick ut

                                                                   

Skickade tillbaka ett linne och en kofta från H&M som var alldeles för stora, hoppas på att de har det i mindre storlek. Sen gick vi till Lindex för att leta vantar åt Lucas men de hade knappt nånting. Köpte ett par byxor och två tröjor och lite strumpor istället. Nästa stopp blev H&M, där hittade vi en tröja till, en hakklapp och en jättefin kofta.
På H&M hittade vi även jättemysiga vantar och en riktig vintermössa till Lucas.

                

                               

Var på systemet och i affären oxå, och när vi kom hem var Lucas så trött att han somnade. Det måste väl betyda att han gillade att sitta i gamla vagnen ändå :)

                                          

Snart kommer Sara, jag ska bjuda på middag, ska bli så trevligt!

/Pernie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0