PernieBernie

Kalasbilder

Idag ska Micke åka till Tallinn. Kommer sakna honom jättemycket och det blir så himla tomt här hemma.
Eftersom han ska jobba jättemycket hela veckan så får han sova ut idag. Jag och Lucas är uppe och kollar på Sabrina och tränar lite på att gå :)
Under tiden tänkte jag passa på att lägga in lite bilder från förra helgen. Har ju inte blivit av fast jag sagt att jag ska...

     
På lördagen kom Annika, Ulla med sambo, Johan och Peter. Lucas fick så fina presenter!

image864
Här är en glad kille precis innan gästerna kommer på söndagen. Lucas vill stå vid bordet HELA tiden nu....

       
Söndagens tårtor. Ja, jag gjorde dem oxå så nu ska jag inte göra tårtor på länge :)

     
Lucas fick så klart blåsa ut ljuset på tårtan!

     
Det kom många goda vänner och skoj hade vi :)

    
Lucas fick återigen så himla många fina presenter!!! Tack allihopa :)

image878
Lucas är kittlig på halsen. Kolla på min lilla kille vad gosig han är  :)



Kommentarer
Postat av: Linda Englund

Hej!
Vilka fina tårtor du har gjort!!!
Hoppas allt är bra med er.
Hur har du det framöver?? Tänkte ju att jag skulle komma och hälsa på.
Kram Linda

2008-04-20 @ 20:33:28
Postat av: Jennie

Vad mycket fina bilder Pernie! Och vilka tårtor, shit, du har verkligen jobbat på dessa dagar :) Hoppas du får en härlig dag även om din stora älskling är iväg.. du får mysa desto mer med den lilla då :) Kram Kram

2008-04-21 @ 10:58:52
URL: http://skattkistan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0