PernieBernie

Morgonpromenad

Nu är jag som sagt ledig lääänge, nästan två veckor :)
Har varit duktig hela veckan, varje morgon har jag gått promenad en timme innan frukost!
Även idag. Om någon som känner mig skulle sett mig i morse när jag gav mig iväg med vagnen 07.45 hade de nog undrat om jag var sjuk eller nåt :)
Jag måste säga att jag är förvånad över hur bra man mår efter morgonpromenaden. Det är ett oerhört bra sätt att komma igång på morgonen, att vakna.
Tänkte jag skulle ta en vilodag imorgon bara.

Nu sover Lucas sin förmiddagsvila och jag ska göra mig i ordning så jag är klar när han vaknar. Vi ska åka in till stan idag och träffa Maria, det ska bli skoj!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhh vad härligt! Kul att höra att du mår så bra av promenaderna :) Allting blir ju dessutom lättare när vädret är bra, som idag! Hoppas ni får en superhärligt dag med Maria i stan. Kram på er båda.

2008-04-19 @ 10:38:13
URL: http://skattkistan.blogg.se
Postat av: vajb

Va duktig du e! promenad innan frukost är ju superbra!! :-) själv gick jag fram å tillbaka till jobbet idag. Det är verkligen promenadnojja nu ;-)

2008-04-20 @ 00:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0