PernieBernie

Sol idag igen

Sol idag igen, är så lycklig! :)
Igår var Lucas och jag inne i stan och träffade Sofie. Vi handlade lite gott att äta och så gick vi till Humlegården.
Gud vad mycket folk det var där!! När det är sol kommer svenskarna fram ur sina iden :)
Vi satte oss på en filt i solen. Lucas var jättegnällig så jag fick gå några varv med honom i vagnen tills han somnade.
Det är alltid trevligt att träffa Sofie, är så trist att hon ska åka till Australien i juli och vara bort ett helt år!! Men hon kommer säkert få roligt där :)
På vägen till t-banan var vi inne på Zara för jag ville kolla om jag hittade någon vårjacka. Det är stört omöjligt för mig att hitta en bra som passar och som dessutom är snygg! Ska fortsätta leta men annars får jag klara mig utan och köra med de gamla tråkiga..
När vi kom hem blev det den vanliga rutinen mat, bad och välling och sen bums i säng! Så skönt att Lucas somnar så snabbt och lätt numera.
Vet inte vad som varit fel men Lucas har vaknat massor med gånger i natt. Han har lärt sig att vända på sig med skenan nu så rätt vad det var vaknade jag av att han rullade mig. Ha ha det var nog en kul syn.
Till slut provade jag med lite välling och då blev han lugn och sov till halv åtta.
Skulle gått morgonpromenad men inser att vi inte hinner, för nu ska vi åka till BVC. Lucas ska få sin sista vaccinationsspruta och så ska vi väga och mäta. Har inte mätt och vägt honom sen han var tre månader så det blir spännande!!!!
Efter bvc ska vi på picnic med några ur mammagruppen :)

Ha en skön dag!

Och till Micke:  JAG SAKNAR DIG!!!!!!  Kom hem NU! :)

Kommentarer
Postat av: Lyckan

Jag saknar dig med!
Hoppas ni får en jättebra dag och att Lucas inte gnäller allt för mycket på bvc!
Puss och kram nu är det bara tre korta dagar tills vi ses

2008-04-24 @ 10:11:45
URL: http://mikaellyck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0