PernieBernie

Trött=deppig?

Är inne i en jätte-depp-period just nu.
Jobbade min sista natt igår och hade en av de värsta nätterna på länge.
Var ju så trött efter att ha gått upp kl 8 på morgonen efter förra nattpasset vilket inte lär ha gjort saken bättre.
Kändes som allt gick fel på jobbet. Hände en massa på pokern som gjorde att jag kände mig helt värdelös.
Ingen kul känsla.
Mår inte så mycket bättre idag men det går nog över snart. Har beklagat mig för Micke som har peppat mig lite, det är väl bara en period just nu som jag måste vänta ut.
Och så måste jag lära mig mycket mer om poker, för jag hatar att inte ha koll på saker på jobbet. Efter mammaledigheten känns det som jag har glömt bort så mycket och jag har inte jobbat tillräckligt mycket för att komma in i det igen.

Hoppas det känns bättre imorgon.

Nu ska jag sova, imorgon ska jag jobba ett extrapass....
(Sorry för deppet)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Alla har vi våra deppe-perioder... Måste vara jobbigt att jobba sånt långt pass när du varit uppe med tuppen. Alla vet vi att du är så duktig på ditt jobb och att ha dig som brusch är tryggt. Alla har vi ju våra dåliga dagar, tur att de flesta ändå är bra :) Du är bäst Pernilla ;) Saknar er och längtar till bröllop i thailand!! Kramar

2008-08-18 @ 08:23:26
Postat av: vajb

Usch! Din stackare! Jag vet hur det känns!! Men det är helt rätt; det går över!!!! Brist på sömn kan ju få vem som helst att gå i däck! Du å jag kanske kan ha en poker-plugg-dag tillsammans?

En riktigt STOR KRAM

2008-08-18 @ 09:20:33
Postat av: Helen L

Var rädd om dig!!

...o jag håller med vajb... sömnbrist påverkar jättemycket. Kanske ni kan hitta nåt sätt att avlasta varandra så att du/ni får sova ut ordentligt.

Varma kramar Helen

2008-08-18 @ 10:48:15
Postat av: Marina

Jag förstår dig till 100%! Jag vet precis hur det känns! Ta hand om dig och SOV, det behöver du nog...

En megakram till dig från mig!

2008-08-18 @ 19:31:59
URL: http://marinajelic.blogg.se/
Postat av: Caroline

Skickar massor av kramar! Hoppas det känns bättre efter lite vila och sömn, det gör det ofta. Och om inte annat kan ett gäng glada pokertjejjor från vår kväll lära dig "all in". ;-)

2008-08-19 @ 08:37:46
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0