PernieBernie

ZZZZZova fick man ju

Hrm nog fick jag sova allt.. gick och lade mig direkt när jag hade skrivit förra inlägget och sov till ett!! Nästan två och en halv timme :) Att jag sov så länge är inte konstigt, men att Lucas gjorde det! Jag är hur som helst jätteglad för att jag fick sova, känns lite bättre och lättare att gå till jobbet ikväll. Snäll son man har :)
Har fortfarande inte varit på promenad, har gett Lucas lunch och gjort pannkakor till mig själv.
Ska nog ge mig ut en sväng nu!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ha en skön kväll på jobbet! Här hemma ska vi fixa i sovrummet, det går äntligen framåt och det är såå skönt! Kram

2008-02-20 @ 16:48:54
URL: http://www.theoneandonlyjennie.blogspot.com
Postat av: Linda Englund

Hur känns det att börja jobba igen då?
Mammaledigheten går alldeles för fort tycker jag.
Min hemsida är uppdaterad...äntligen. Kolla gärna och säg vad du tycker.
Ha det bäst!!
Kram Linda

2008-02-20 @ 19:14:02
Postat av: vajb

Det gick ju bra å jobba! och deala fick du. :-))

2008-02-21 @ 06:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0