PernieBernie

I am legend

Det blev en film. Såg "I am legend" med Will Smith. Mest för att det var den kortaste vi hade av de vi kunde tänka oss att se. :)
Vi visste inte riktigt vad den skulle handla om, och jag kanske inte ska avslöja det här heller, men den var ok.
Lite halvspännande men inget jag skulle se på bio om jag visste vad den handlade om.

image575

Lucas har inte vaknat en enda gång sen han somnade innan nio och det är ju jättebra! Hoppas han sover gott hela natten :)

Ringde till jobbet och pratade med min chef, hon lät positiv till att jag ville börja jobba snart. Ska till jobbet på måndag eller tisdag och kolla om det finns en uniform åt mig, annars måste de beställa. Sen kunde jag säga när jag vill börja jobba! Jag sa att jag helst vill börja med dagpass så jag kommer in i jobbet när det är lite lugnare och det förstod hon. Sen sa jag att inte vill börja jobba heltid under våren utan ta ut mammadagar samtidigt som jag jobbar, och hon sa att man ju har rätt att jobba 75% så länge man tar ut mammadagar. Det verkar ju bra, jag hoppas verkligen att det funkar och att det går att pussla med Mickes jobbtider så att det funkar för båda och utan att vi måste ha barnvakt till Lucas.
Känns bra att jag har tagit tag i det!

Nu är jag jättetrött, ska gå in och lägga mig bredvid min lilla prins :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Håller med dig, filmen var helt OK.. men ingen man kanske skulle betala bioavgift för att kolla på :)
Kul att du bloggar så mkt, spännande att läsa! Kram Kram

2008-01-11 @ 08:31:52
URL: http://www.theoneandonlyjennie.blogspot.com
Postat av: Marina

Att jobba 75% fixar du utan problem tror jag! För oss funkar det perfekt faktiskt. Nu är det ju önskechema för oss IDs så man kan ju välja själv när det passar. Jag jobbar alltid ons-fre natt. Kul om du kommer tbx snart! Slipper jag va ensam småbarnsmamma som alltid är trött ;-)

2008-01-11 @ 14:43:59
URL: http://marinajelic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0