PernieBernie

Sol och bio

Har varit en härlig dag idag! På förmiddagen låg jag ute i solen och läste och sen hade Micke och jag plask-krig i poolen :)
På eftermiddagen packade vi in oss i bilen och drog till Huddinge där vi lämnade Lucas hos hans farfar och Gunvor. Efter det åkte Micke och jag till Heron city där vi kollade på Indiana Jones.



Den var bra, ungefär som jag förväntade mig. Det är ganska mysigt med såna filmer, äventyr och häftiga biljakter och så en massa smarta lösningar för hemliga gångar :D
När vi kom tillbaka till Magnus och Gunvor för att hämta Lucas så satt Lucas på deras tomt och plockade kottar. Det hade gått jättebra att ha honom där (det var första gången de var barnvakt) så det var skönt! De hade hittat på så mycket så han var helt slut :)
Därför åkte vi hem och gjorde honom i ordning för natten direkt. Han somnade snabbt och då grillade Micke och jag.
Det är så skönt med varma sommarkvällar, vill aldrig att de ska ta slut!!!

Måste gå och lägga mig nu, imorgon ska vi upp tidigt och åka till Eskilstuna! Det är ju det årliga Fantomen-mötet för Micke och då får vi fri entre till djurparken. Sofie och Peter ska oxå med, ska bli jättekul!
Ha det bra, kram :)

Kommentarer
Postat av: vajb

wow! låter verkligen som ni har det supermysigt på semestern! :-) härligt!! stor kram

2008-07-06 @ 12:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0