PernieBernie

Sista dagen i Gamleby

Idag är sista dagen i Gamleby för ikväll åker Lucas och jag hem till Lidingö igen.
Micke jobbar till 21 ikväll så vi ska försöka vara hemma runt den tiden.

Har haft en jättebra vecka! Lite trist att det bara blev EN riktigt solig dag bara. Det var när vi var i torpet, men dagen efter var det molnigt och kallt så då åkte vi tillbaka till lägenheten. Synd, för jag fick ganska mycket färg när vi var i torpet och hade hoppats på att kunna sola några fler dagar. Nu hoppas jag på fint väder de kommande två veckorna när både Micke och jag har semester....

Har jättemånga fina bilder som jag skulle vilja visa er men frågan är bara när jag ska ha tid att lägga in dem. Tänkte visa några stycken nu innan vi ska iväg, hinner inte så många.

     

     



Vi hörs när jag kommit hem igen!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilka sommarhärliga bilder och vad STOR han har blivit, lille söte L!

2008-07-14 @ 09:25:09
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: vajb

vilken skön bild på dig och din mamma!! :-D

2008-07-16 @ 16:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0