PernieBernie

Sista semesterdagen för hela familjen

Nu är vi hemma igen! Eller vi kom hem igår kväll.
Vi har haft det jätteskönt i Öregrund! Man kan verkligen säga att vi hade tur med vädret :)
Vi har badat och solat och grillat och fiskat och bara tagit det LUGNT.
Det kallar jag semester! :D

Här är lite bilder från veckan i Öregrund

     
Smultron, bad och kvällsfiske

     
Morgonbad!

     
Och så lite bad i poolen. Sen lek med bilar och grillning


     
Mickes farmors nygjorda blåbärspaj med vaniljsås :) Före och efter klippningen


     
Inne i Öregrund när vi käkade pizza och kollade på solnedgången


     
Underbar solnedgång!


Som ni ser på bilderna så har vi haft det supermysigt!
Micke var ju rejält långhårig och har tjatat i flera år om att JAG kan klippa honom. Men jag har vägrat för jag kan inte. Har aldrig klippt en kille så jag vet inte hur man gör! Men så fick jag helt plötsligt modet som jag saknat för att testa, och med Mickes försäkran om att det inte gjorde nåt om det blev fult så bestämde jag mig för att prova ändå. Det blev inte så tokigt ändå, vi behöver inte gå till någon frisör och fixa till det eller raka av det, så jag är nöjd!!

Idag är sista semesterdagen för Micke, jag är ju ledig till söndag, så vi ska passa på att njuta av värmen. Snart ska vi in till söder och träffa Mickes mamma och fika lite, ska bli skönt!

Ikväll ska vi förresten boka resa till Thailand! Hoppas att det är några som är sugna på att följa med?!
Tror att bröllopet kommer bli den 22/1, eftersom det är vår förlovningsdag så passar det ju bra!
Kommer skriva datum för när vi åker och sånt så fort  vi bokat så att ni som är sugna på att följa med kan kolla resor.

Nu måste vi åka, Lucas är rastlös. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilka fina bilder!!! Härlig svensk sommar!! Här är det vinter :( Fast ganska varmt ändå.



Jag kommer gärna till thailand så säg till när ni bokat och var!

Tänker på er massor!!

KRAM KRAM

2008-07-28 @ 15:34:47
Postat av: Jennie

Du klippte ju jättesnyggt! Jag vill så gärna vara med på ert bröllop i thailand! Fredrik har aldrig varit där så det kommer passa bra, väntar på besked om vart ni ska :)

2008-07-28 @ 16:51:14
URL: http://jenniechristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0