PernieBernie

Nedräkningen har börjat

Nu är det bara två dagar kvar till festen med stort F! Gud vad laddad jag är, ska bli så himla kul!
Ni som är bjudna och fortfarande funderar på om ni ska komma eller inte...... KOM!!!!

Nu hoppas jag bara att solen skiner, eller i alla fall att det inte regnar eftersom vi ska vara utomhus.

Idag har jag städat lite, bl a slängt lite gamla kläder. Skönt att få rensa lite. Imorgon måste jag städa lite mer för då kommer mamma och leffe och så måste vi ju ha lite fint till helgen när det händer grejer.

Kryssningen var jätteskoj! Mycket bättre än jag förväntat mig. Enda problemet var när vi skulle sova, Lucas var jättegrinig. Han somnade i vagnen när vi kollade på fotboll men när vi kom till hytten och flyttade över honom till spjälsängen vaknade han och sen vägrade han somna om. Inte förrän han fick ligga bredvid mig på britsen så somnade han.... hade tänkt flytta över honom sen när han sovit ett tag men jag somnade och vaknade bara till en gång, och då orkade jag inte ens flytta honom. Hade lite ont i ryggen på morgonen men det gick ändå bra att sova. Det var mysigt om inte annat :)
Micke låg och vräkte sig i överslafen han :)

Lucas älskade för övrigt bollhavet!! Trodde han var för liten för det men icke. Det var inte så mycket barn där heller så jag gick in i bollhavet och åkte rutschkana med honom. En riktig höjdare. Fotbollen kollade vi på där i lekrummet. Kändes inte så kul att sitta i puben bland alla fulla rökande människor, så vi gick till lekrummet istället. Då kom Micke på att de hade TV där och så satt vi plötsligt på första parkett!! :D Ibland ska man ha tur.
Nu har vi köpt en massa öl och vin till festen oxå.
Jag fick presentkort och pengar av mormor så jag köpte parfym och ett rosa armband (SNÖ).

På hemresan sprang vi på Kalle Fant i taxfreen, det var lite skoj. Ni som vet vem han är förstår nog vad jag menar ;)

Hade tänkt lägga upp lite bilder men nu har det blivit så sent så jag orkar inte... får bli imorgon eller när jag har tid.



Kommentarer
Postat av: AnnaC

Ser verkligen fram emot när bilderna kommer!

Är dessutom lite besviken. Inga blider från ert efterlängtade besök här!!!

Och knappt en rad har du skrivit om det heller ;)

Vi som hade det så mysigt!

Kräver ett separat lång inlägg om det snarast!

2008-06-13 @ 00:16:25
Postat av: Jennie

Ser också fram emot bilderna :) Inte bara från resan utan från din 30års fest! Ha en underbar dag, Kram Kram

2008-06-16 @ 08:27:05
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0