PernieBernie

Back in town

Nu är vi hemma igen! Känns bra och ska bli grymt skönt att sova i sin egen säng igen :)
Har haft en jättemysig vecka i Gamleby med mycket god mat och godis, alldeles för mycket egentligen. Men det är ju bara påsk en gång om året ;) Funderar just nu på om jag ska börja med någon diet i dagarna, får se vad jag ska hitta på... Vet bara att jag vill gå ner några kilo och må bättre än jag gör just nu efter att ha ätit så mycket.

Kollade precis på Jennies blogg och såg att det var JAG som vann hennes tävling!! Hi hi vad glad jag blev! Jättefina grejer var det oxå. HURRA för det!

Lucas sover och jag har precis kollat på Barnmorskorna på tv. Grät en skvätt så klart, så många känslor som kommer fram och jag kom verkligen ihåg hur det kändes. Mysigt program tycker jag det var.

Tänkte lägga in lite bilder från Gamleby men det är så segt just nu, fixar det imorrn istället.
Nu ska jag stänga av datorn och mysa lite i soffan innan jag sover.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0