PernieBernie

Jag hatar böter

Fy fan vilken dag jag hade igår! Den gick allt annat än bra kan man säga..
Tog bilen till jobbet eftersom det var helg och jag annars måste vänta en timme efter jobbet på att komma hem. Parkerade där jag alltid parkerar men när jag kom tillbaka på morgonen hade jag fått p-bot!!

700 spänn!!!!!!!!!!!!

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH säger jag bara, blev så himla arg, har ju stått där över tio gånger och aldrig fått någon bot, så jag trodde verkligen det var lugnt. Grejen är att det är gulmarkerat i gatan och längre fram är det busshållplats. MEN det är en stolpe på gatan och där har funnits en skylt som nu är borta, därför trodde jag det var lugnt. Tydligen inte. Det kostade 700 kr att lära sig den läxan.
Man kan nästan säga att jag jobbade gratis igår.... :(

När jag vaknade för en timme sen var det jättetomt här hemma. Micke har dragit till Pär med Lucas så jag är ensam hemma. Det är väl skönt en liten stund men det känns väldigt tomt!! Ska nog försöka hinna träffa dem inne i stan och käka nåt innan jobbet så jag får träffa Lucas idag :)

Två nätter jobb till.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0