PernieBernie

Jobbhelg

Jaha då har man en helg med jobb framför sig. Elitloppshelg dessutom, det är typ värsta helgen på året på jobbet. Med värsta menar jag mest folk. Men sånt brukar vara roligt, tiden går alltid så mycket fortare om det är mycket att göra.
Det tråkigaste med att jobba imorgon är att jag missar schlagern, är jätteledsen för det! Men jag får spela in det.. och hoppas på att ingen berättar hur det gick på jobbet. (kommer aldrig gå...)

Har varit uppe sen sju i morse, lyckades sova en timme på dagen när Lucas sov, men skulle vilja sova lite till. Får se om jag lyckas få Lucas att somna igen.... ska prova nu, wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Lycka till med kvällens jobb! Vem är din schlagerlåtfavorit förutom Sverige?

2008-05-24 @ 22:05:18
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Caroline

Så. Vad tyckte du om vinnaren? :-D

2008-05-26 @ 10:12:25
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Linda Englund

Hej!
Blev ju inget av resan till dig :(
Det får bli snart....
Har du fått någon post av mig???
Passade det?
Kram Kram

2008-05-27 @ 19:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0