PernieBernie

Nej tack

Det var ingen rolig lägenhet. 
Den låg precis vid motorvägen vid en stor rondell. Jättefin utsikt från balkongen med andra ord.
Tänk att sitta där och ta en kvällsdrink på sommarkvällen och lukta på avgaserna... nej tack.
Lägenheten var bra planerad men ganska ofräsch. Gamla golv, säkert från när huset byggdes på 60-talet.
Men det är klart att om området varit mysigt och man kännt att man skulle kunna tänka sig att bo där, då hade man ju kunnat fixa till lägenheten själv. Nu blir det inte så, har tackat nej. Tyvärr.
Verkar som vi aldrig kommer hitta lägenhet... :(

Efter vår lilla tur till Danderyd stannade Lucas och jag till i stan. Först käkade vi lunch på Max och sen gick vi till jobbet för att fixa med några grejer. Träffade en massa roliga människor och Lucas tyckte det var jätteskoj att kolla på fiskarna i akvariet :)
Sen gick vi i en massa affärer, Lucas somnade som tur var så jag fick gå och kika i lugn och ro :)
Kollade på den där klockan som jag vill ha, de hade den på Åhléns i Guess-butiken. Eller det är ju två klockor som är snygga, kan inte riktigt bestämma mig för vilken jag gillar bäst. Det är dessa två som jag velar mellan, ni var inte så bra på att säga vilken ni gillade bäst sist så nu frågar jag igen.
Vilken är snyggast? Vilken passar mig bäst??

image956  image957

Egentligen gillar jag nog 2:an mest men anledningen till att jag är tveksam är att jag alltid gillat stooora klockor. 1:an är större och maffigare :)
2:an är finare lixom.

Nog om klockor. Jag köpte en topp på H&M som jag inte vet om jag ska behålla. Orkade inte prova eftersom det var så himla mycket folk överallt!! Jag trodde det skulle vara lugnare med tanke på att det inte är lön förrän imorrn.
Kom inte hem förrän fem i sex så då gick vi och mötte Micke på Vivo, han slutade vid sex.
Har käkat tacos, badat och nattat Lucas och kollat Charlotte Perelli när hon sjöng i semin på eurovision.
Vilket SJUKT snyggt nummer hon hade, jag bara rös när jag såg det. Det var ju som i svenska melodifestivalen men det blev mycket pampigare och snyggare på den här scenen, den är ju så himla vacker!
Synd att det var så många bra och liknande låtar före och efter Sverige bara.... hur ska det gå???!??

Håller tummarna. Nu ska jag äta jordgubbar :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Båda är riktigt snygga men favoriten är nog ändå nr 2. Perelli går lätt vidare (hoppas jag)!! Det var bra. Håller tummarna! :) Kram kram

2008-05-22 @ 22:20:09
Postat av: Marina

Åh, vad jobbigt med lägenhetsletandet, vi vet! Usch, hoppas ni hittar nåt snart!

Klockan... Hmmm, svårt! Vet inte...

2008-05-22 @ 23:32:43
URL: http://marinajelic.blogg.se
Postat av: Anonym

jag tycker klocka 2. Känns mer som du... och så gick ju Chalotte vidare! :-)

2008-05-23 @ 00:03:46
Postat av: Caroline

Heja klocka nummer 2. Och. Nu vet vi vad den lille saken i magen är för sort. ;)

2008-05-23 @ 08:11:47
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Jennie

Jag får nog gå emot strömmen idag och säga klocka nummer ett, men då tänker jag enbart vad jag själv hade velat ha :) Hoppas ni snart hittar en lägenhet som ni vill ha, och det gör ni om ni bara fortsätter att leta! Kram

2008-05-23 @ 08:22:09
URL: http://skattkistan.blogg.se
Postat av: sanna

Ja tycker klocka nr 2 :-)

2008-05-26 @ 19:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0